Pomoč kupcem

Pomoč kupcem

Vedno vam z veseljem svetujemo in pomagamo.

Najbolj pogosta vprašanja

Naročila in dostava

Omogočate osebni prevzem?

Vsa naročila lahko prevzamete osebno na naslovu Gajcom d.o.o., Pot heroja Trtnika 45, Ljubljana – Vevče.

Nahajamo se pri Papirnici Vevče. Pred stavbo so desno ob ograji tri parkirna mesta, rezervirana za naše stranke. Vhod je po modrih stopnicah desno ob stavbi.

Delovni čas za prevzem: od ponedeljka do petka 7h do 16.30.

Kako hitro prejmem naročeno?

Tiskamo od ponedeljka do petka med 7h in 15h, prevzem pa je mogoč do 16.30.

Načeloma naročila pripravimo za osebni prevzem ali pošljemo po Pošti naslednji delovni dan po prejemu naročila, včasih pa že isti dan. Pošiljamo s Pošto Slovenije, ki zelo hitro dostavlja po vsej Sloveniji.

Če izdelkov, ki ste jih naročili, slučajno ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili in vam ponudili drugo rešitev.

Za posebne želje pa nas kar pokličite ali nam pišite.

Kako ustvarim svoj račun?

Ob zaključku naročila vnesite svoje podatke in potrdite, da želite, da vaše podatke shranimo – tako boste ustvarili svoj račun v naši spletni trgovini. Podatke boste lahko kadarkoli spremenili. V Računu pa lahko tudi prekličete naročilo (dokler ni obdelano z naše strani) in ustvarite novega.

Kako spremenim naslov za pošiljanje?

Ob zaključku nakupa vnesite svoj naslov za pošiljanje. Če se vaš naslov za pošiljanje razlikuje od naslova za račun ali pa želite, da vam tokrat naročilo pošljemo na drug račun, enostavno kliknite na Izberi drug naslov in ga vnesite. Če ste naročilo že oddali in bi želeli naknadno spremeniti naslov za pošiljanje, to lahko uredite v Računu (dokler naročilo ni bilo obdelano z naše strani).

Kako sledim statusu svojega naročila?

Status svojih naročil lahko spremljate v Računu. Ob prejemu naročila in ob pošiljanju boste prejeli tudi avtomatično sporočilo na e-mail. V primeru, da bomo potrebovali od vas dodatne informacije, vas bomo kontaktirali preko e-maila in telefona. Vedno pa smo vam po teh poteh tudi na voljo za vsa vaša vprašanja.

Boste shranili podatke o moji plačilni kartici?

Shranili se bodo samo nujni podatki o vaši plačilni kartici, ki so potrebni za obdelavo plačila. Sistem administratorjem, ki imajo dostop do plačilnega sistema, prikaže samo del številke vaše plačilne kartice, tako da do zlorab ne more priti. Prav tako se v našem sistemu ne zabeležijo varnostne kode. Z dodatnim dvojstopenjskim potrjevanjem transakcij pa je vaš nakup na spletu še toliko bolj varen. Če boste želeli, da se podatki o vaši kartici shranijo v Računu, lahko to potrdite – ob naslednjem naročilu vam bo spletna trgovina ob zaključku nakupa ponudila način plačila, ki ste ga nazadnje uporabili. Boste pa morali vseeno dodati varnostno kodo in dvostopensko potrditi plačilo.

Ali zaračunavate davek?

Naše podjetje je davčni zavezanec, zato je v vseh cenah v spletni trgovini www.garderoba.si že upoštevan davek 22 %.

Ali pošiljate v mojo državo?

Pošiljamo v vse države EU in večino drugih držav po svetu. Če naročate iz tujine, pa vam pri izbiri naslova svoje želene države ne morete izbrati, nam pišite na [email protected] in vam bomo poskusili pomagati.

Bodo vsi naročeni izdelki prišli v enem paketu?

Običajno izdelke iz posameznega naročila pošljemo hkrati in v enem paketu. V primeru delne dobave ali drugačnega načina pošiljanja vas bomo o tem obvestili.

Ste prejeli napačen izdelek?

Vračila in menjave

Kako uredim vračilo?

Vse izdelke tiskamo sproti po naročilu, zato vračila žal pri nas niso možna.

Preden zaključite nakup, se prepričajte, da ste naročili prave izdelke in predvsem pravo velikost. Če potrebujete nasvet, nam sporočite.

Prejel sem napačen izdelek.

Včasih se tudi nam zgodi napaka. Če smo vam poslali napačni paket oz. napačne izdelke, nas prosimo pokličite na 0590 12 558 ali nam pišite na [email protected]. Vse bomo uredili tako, da bo za vas najbolj enostavno.

Prejel sem poškodovan ali narobe potiskan izdelek

Žal nam je, da se je to zgodilo. Po telefonu 0590 12 558 ali e-mailu [email protected] nam sporočite, kaj je bilo narobe. Prosimo vas tudi, da poškodovane in napačno potiskane izdelke slikate in nam fotografije pošljete na e-mail. Ponudili vam bomo rešitev, ki bo za vas najbolj ugodna.

Kako vzpostavim kontakt z vami, ko potrebujem pomoč?

Od ponedeljka do petka smo vam na voljo na telefonski številki 0590 12 558.

Vedno pa nam lahko tudi pišete na [email protected], običajno odpišemo v dveh urah (od ponedeljka do petka od 7h do 16.30).

Kaj naredim, če sem vpisal napačen naslov za dostavo?

Če ste se v naročilu zmotili, nam to čim prej sporočite. Lahko naslov spremenite v Računu ali pa odgovorite na potrditveni e-mail, ki ste ga prejeli ob naročilu. Sporočite nam, kaj želite spremeniti in bomo uredili. Vse pravočasno sporočene popravke bomo upoštevali.

Lahko spremenim ali odpovem že potrjeno naročilo?

Če želite stornirati naročilo, nam to sporočite čim prej tako, da odgovorite na naš potrditveni e-mail ali nas pokličite na 0590 12 558 (od ponedeljka do petka od 7h do 15h). Če naročila še nismo potiskali, potem ga še lahko storniramo.

Lahko naročim izdelke, ki jih nimate na zalogi?

Vse izdelke tiskamo sproti in redko se zgodi, da česa ne bi imeli na zalogi. Vsekakor pa lahko izdelke, ki jih trenutno ni na zalogi, naročite. Kako hitro jih bomo dobavili, vam bomo sporočili – vedno lahko najdemo neko alternativo.

Sprašujete nas …

o izdelkih.

Kakšne majice imate?

Naša klasična majica je Sol’s Imperial. Vedno sta na voljo unisex (moški) in ženski kroj.

Za to majico smo se odločili, ker ima zelo nosljiv kroj tako za moške kot za ženske. Rokavi so ravno prav dolgi, dolžina majice je ravno prava in ovratnik prijeten za nošenje, saj se lepo prilega, pri tem pa ne duši.

Majica je mehka na otip, vendar še dovolj kompaktna, da jo je mogoče zelo kakovostno potiskati.

V interni raziskavi, ki smo jo opravili pred nekaj leti, smo znancem in strankam ponudili v testiranje več modelov majic z enakim potiskom. Izkazalo se je, da je majica Imperial najboljša iz več zornih kotov. Ima vse, kar si naše stranke želijo.

Več o izdelkih.

Accordion Title

Accordion Content

Večkrat nas vprašate …

o tisku.

Je tisk na majicah nalepka?

Ne, tiskamo direktno na tekstil.

Za posebne učinke, kot so recimo bleščice ali odsevni tisk, uporabljamo posebno folijo, ki pa je pralno obstojna in na majici ni nadležna.

Lahko potiskate fotografijo na majico?

Seveda. Barve so živahne, tudi fotografije in zahtevnejše risbe potiska zelo pravilno.

Lahko potiskate barvo po Pantone skali?

Močno se približamo tudi želenim pantone tonom. Če govorimo o eni ali dveh majicah, so stranke z našim približkom zelo zadovoljne. Kadar potrebujete popolno ujemanje barve po Pantone skali, to lahko uredimo za tisk na večje količine.

Ali tisk razpoka?

Tisk je elastičen, tudi kadar potiskamo majice z elastanom, je tisk zelo prijeten na otip in ne razpoka.

Zakaj tisk včasih razpoka?

Po daljši uporabi in večkratnem pranju in sušenji majic lahko pri našem tisku včasih (ne pa vedno, ker je to odvisno predvsem od načina vzdrževanja majic) opazite razpoke, ki pa so enakomerne po celotnem potisku. To je posledica tega, da majico večkrat izpostavljate nihanju temperature (pranje, sušenje). Zaradi temperaturnih razlik barva izgublja svojo prožnost, zato lahko na nekaterih delih nastanejo razpoke. To se zgodi tam, kjer je v tkanini “luknja”, torej med dvema nitkama, kjer barva “visi v zraku”. Pojav se običajno pojavi na celotnem potisku – to pomeni, da je tisk zelo kakovosten. Nič pa svetu pa ni večno. To “napokanje” tiska ne pomeni, da majica ni več uporabna – barve so še vedno živahne in nič ni odpadlo, tako da je majica še vedno lepa in jo boste še dolgo lahko nosili.

Če želite podaljšati življensko dobo majice in tiska, perite majice obrnjeno pri temperaturi do 40 stopinj, jo sušite na zraku in ne likajte direktno čez tisk.

Pomoč kupcem

Za še ostala vprašanje lahko pogledate na stran FAQ – Pogosta vprašanja!

Pomoč kupcem

Pošljite nam email [email protected]