Pogosta vprašanja

 

Pogosta vprašanja in odgovori

o storitvah

Vsa naročila lahko prevzamete osebno na naslovu Gajcom d.o.o., Pot heroja Trtnika 45, Ljubljana – Vevče.

Nahajamo se pri Papirnici Vevče. Pred stavbo so desno ob ograji tri parkirna mesta, rezervirana za naše stranke. Vhod je po modrih stopnicah desno ob stavbi.

Delovni čas za prevzem: od ponedeljka do petka 7h do 16.30.

Tiskamo od ponedeljka do petka med 7h in 15h, prevzem pa je mogoč do 16.30.

Načeloma naročila pripravimo za osebni prevzem ali pošljemo po Pošti naslednji delovni dan po prejemu naročila, včasih pa že isti dan. Pošiljamo s Pošto Slovenije, ki zelo hitro dostavlja po vsej Sloveniji.

Če izdelkov, ki ste jih naročili, slučajno ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili in vam ponudili drugo rešitev.

Za posebne želje pa nas kar pokličite ali nam pišite.

Ob zaključku naročila vnesite svoje podatke in potrdite, da želite, da vaše podatke shranimo – tako boste ustvarili svoj račun v naši spletni trgovini. Podatke boste lahko kadarkoli spremenili. V Računu pa lahko tudi prekličete naročilo (dokler ni obdelano z naše strani) in ustvarite novega.

Ob zaključku nakupa vnesite svoj naslov za pošiljanje. Če se vaš naslov za pošiljanje razlikuje od naslova za račun ali pa želite, da vam tokrat naročilo pošljemo na drug račun, enostavno kliknite na Izberi drug naslov in ga vnesite. Če ste naročilo že oddali in bi želeli naknadno spremeniti naslov za pošiljanje, to lahko uredite v Računu (dokler naročilo ni bilo obdelano z naše strani).

Status svojih naročil lahko spremljate v Računu. Ob prejemu naročila in ob pošiljanju boste prejeli tudi avtomatično sporočilo na e-mail. V primeru, da bomo potrebovali od vas dodatne informacije, vas bomo kontaktirali preko e-maila in telefona. Vedno pa smo vam po teh poteh tudi na voljo za vsa vaša vprašanja.

Shranili se bodo samo nujni podatki o vaši plačilni kartici, ki so potrebni za obdelavo plačila. Sistem administratorjem, ki imajo dostop do plačilnega sistema, prikaže samo del številke vaše plačilne kartice, tako da do zlorab ne more priti. Prav tako se v našem sistemu ne zabeležijo varnostne kode. Z dodatnim dvojstopenjskim potrjevanjem transakcij pa je vaš nakup na spletu še toliko bolj varen. Če boste želeli, da se podatki o vaši kartici shranijo v Računu, lahko to potrdite – ob naslednjem naročilu vam bo spletna trgovina ob zaključku nakupa ponudila način plačila, ki ste ga nazadnje uporabili. Boste pa morali vseeno dodati varnostno kodo in dvostopensko potrditi plačilo.

Naše podjetje je davčni zavezanec, zato je v vseh cenah v spletni trgovini www.garderoba.si že upoštevan davek 22 %.

Pošiljamo v vse države EU in večino drugih držav po svetu. Če naročate iz tujine, pa vam pri izbiri naslova svoje želene države ne morete izbrati, nam pišite na [email protected] in vam bomo poskusili pomagati.

Običajno izdelke iz posameznega naročila pošljemo hkrati in v enem paketu. V primeru delne dobave ali drugačnega načina pošiljanja vas bomo o tem obvestili.

 

STE PREJELI NAPAČEN IZDELEK?

Vračila in menjave

Vse izdelke tiskamo sproti po naročilu, zato vračila žal pri nas niso možna.

Preden zaključite nakup, se prepričajte, da ste naročili prave izdelke in predvsem pravo velikost. Če potrebujete nasvet, nam sporočite.

Včasih se tudi nam zgodi napaka. Če smo vam poslali napačni paket oz. napačne izdelke, nas prosimo pokličite na 0590 12 558 ali nam pišite na [email protected]. Vse bomo uredili tako, da bo za vas najbolj enostavno.

Žal nam je, da se je to zgodilo. Po telefonu 0590 12 558 ali e-mailu [email protected] nam sporočite, kaj je bilo narobe. Prosimo vas tudi, da poškodovane in napačno potiskane izdelke slikate in nam fotografije pošljete na e-mail. Ponudili vam bomo rešitev, ki bo za vas najbolj ugodna.

Od ponedeljka do petka smo vam na voljo na telefonski številki 0590 12 558.

Vedno pa nam lahko tudi pišete na [email protected], običajno odpišemo v dveh urah (od ponedeljka do petka od 7h do 16.30).

Če ste se v naročilu zmotili, nam to čim prej sporočite. Lahko naslov spremenite v Računu ali pa odgovorite na potrditveni e-mail, ki ste ga prejeli ob naročilu. Sporočite nam, kaj želite spremeniti in bomo uredili. Vse pravočasno sporočene popravke bomo upoštevali.

Če želite stornirati naročilo, nam to sporočite čim prej tako, da odgovorite na naš potrditveni e-mail ali nas pokličite na 0590 12 558 (od ponedeljka do petka od 7h do 15h). Če naročila še nismo potiskali, potem ga še lahko storniramo.

Vse izdelke tiskamo sproti in redko se zgodi, da česa ne bi imeli na zalogi. Vsekakor pa lahko izdelke, ki jih trenutno ni na zalogi, naročite. Kako hitro jih bomo dobavili, vam bomo sporočili – vedno lahko najdemo neko alternativo.

 

Pogosta vprašanja in odgovori

o izdelkih

Lahko se naročite za osebno naročilo po telefonu 0590 12 558 ali po e-pošti [email protected]. Z veseljem si vzamemo čas za vas. Za tisk trenutno potrebujemo najmanj eno uro, tako da priporočamo, da planirate naknadni prevzem.

Vsa naročila lahko prevzamete osebno pri nas v Vevčah.

naslov: Gajcom d.o.o., Pot heroja Trtnika 45, 1000 Ljubljana

delovni čas: od ponedeljka do petka 7h do 16.30.

Pred stavbo desno ob ograji so za vas rezervirana tri parkirna mesta. Vhod je desno ob stavbi po modrih stopnicah.

Naročila pošiljamo s Pošto Slovenije.

Naročila običajno izvedemo naslednji delovni dan po prejemu naročila.

Seveda, za večja naročila si lahko ogledate tudi veleprodajno trgovino www.gajcom.si. Tu boste našli vse izdelke, ki jih uporabljamo za tisk naročil www.garderoba.si in še mnoge druge. Količine niso omejene, seveda pa so na voljo količinski popusti tako za izdelke kot tudi za tisk. Povpraševanje za večjo količino lahko pošljete preko spletne trgovine ali pa na e-naslov [email protected].

Rok izvedbe za večja naročila je odvisen od količine in vrste izdelkov – sporočili vam ga bomo, ko vam bomo pripravili ponudbo.

Na majice tiskamo direktno s tiskalnikom, ki daje izjemno mehek otip. Tisk je elastičen in pralno obstojen in ni nalepka. “nalepke” oz. preslikače lahko uporabimo pri tisku na kape, predpasnike, vrečke in nekatere druge izdelke, na katere drugače ne moremo tiskati. So pa naši preslikači prav tako mehki na otip in pralno obstojni.

Uporabljamo zelo kakovostne majice v več barvah in velikostih, poleg tega pa vedno ponujamo ženske, moške in otroške majice, tudi varianto z elastanom, ter puloverje s kapuco ali brez. Če vendarle naši izdelki niso po vašem okusu, lahko potiskamo tudi vaše. Vendar gre pri tisku lahko marsikaj narobe, zato za tisk na vaše izdelke ne prevzemamo odgovornosti.

Izdelki morajo biti primerni za tisk.

Seveda, veseli bomo vašega obiska. V naši pisarni imamo veliko različnih izdelkov, ki jih lahko otipate in tudi pomerite.

Živali so pri nas vedno dobrodošle. 

Seveda, ko pridete pred stavbo, nas prosim pokličite. Nekdo iz ekipe vas bo prišel iskat z dvigalom. 

Seveda, z največjim veseljem. Pokličite nas, ko prispete, in vam naročilo prinesemo do avtomobila. 

Tiskamo lahko zelo na veliko, vendar pa ne čez celotno majico (all over print). Običajno najdemo dobro rešitev tudi za potiske, ki morajo prekriti skoraj celotno majico, vendar je za taka naročila treba skleniti nekaj kompromisov 😉

Običajna velikost tiska spredaj na majici je do 33 cm širine, na rokave in na tilnik najpogosteje tiskamo širine 7 do 10 cm. Velikost tiska prilagajamo tako vašim željam kot tudi končnemu izgledu, predvsem pa moramo seveda upoštevati samo velikost majice in možnosti na tiskalnikih. 

Potiskane majice vedno perite v stroju pri temperaturi do 40 stopinj. Majico pred pranjem obrnite, tako da bo tisk na notranji strani. Ne namakajte in ne perite majic na roke. Sušenje v sušilnem stroju sicer ni priporočljivo, ampak če ga redno uporabljate, lahko tudi naše izdelke sušite v stroju – upoštevajte samo, da bo življenjska doba izdelkov zaradi tega nekoliko krajša.

Ne likajte čez tisk.

Tiskarna Garderoba v Koloseju žal ne obstaja več – preselili smo se v Vevče. Naprej delujemo zelo podobno kot smo v Koloseju, pri nas se lahko oglasite vsak delovni dan med 8.30 in 16.30.

Novi naslov: Garderoba, Pot heroja Trtnika 45, 1000 Ljubljana (pri Papirnici Vevče, 2 km od vzhodne ljubljanske obvoznice).

Naš naslov: Gajcom d.o.o., Pot heroja Trtnika 45, 1000 Ljubljana

Smo pri Papirnici Vevče, do nas pridete po Litijski ali Zaloški cesti in smo od vzhodne ljubljanske obvoznice oddaljeni cca. 2 km.

Delovni čas tiskarne: od ponedeljka do petka 7h do 15h.

Delovni čas za prevzem: od ponedeljka do petka od 8.30 do 16.30.

Pred stavbo desno ob ograji so za vas rezervirana tri parkirna mesta. Vhod je desno ob stavbi po modrih stopnicah.

Če se vam mudi, bomo poskusili potiskati izdelek še isti dan. Načeloma pa so vsa naročila pripravljena za prevzem naslednji delovni dan po naročilu.

Seveda. S kartico lahko plačate preko spleta ali ob osebnem naročilu pri nas. Omogočamo tudi plačilo z gotovino, preko bančnega nakazila in s Paypal.

Pomivanje skodelic v pomivalnem stroju odsvetujemo. Priporočamo pomivanje na roke. Najmanj so občutljive navadne bele skodelice, ki jih načeloma lahko daste v pomivalni stroj. Bodo pa tudi te dlje ostale lepe, če jih boste pomivali na roke.

Delamo od ponedeljka do petka od 7h do 16.30. Če nas želite obiskati zunaj delovnega časa, nam to sporočite in vam bomo poskusili ustreči.

Za prevzeme najava ni potrebna, če pa želite naročiti, vas prosimo, da se predhodno najavite po telefonu 059012558 ali e-pošti [email protected].

Pri večini motivov lahko celotno besedilo (tudi imena, letnice …) zamenjamo po vaših željah. Običajno je to lahko brezplačno. Za veliko motivov že omogočamo, da kar sami ob spletnem naročilu določite pravilen tekst, ime ali letnico. Če spletna trgovina za vaš želeni motiv tega ne omogoča, nam pišite.

VEČKRAT NAS VPRAŠATE …

o tisku.

Ne, tiskamo direktno na tekstil.

Za posebne učinke, kot so recimo bleščice ali odsevni tisk, uporabljamo posebno folijo, ki pa je pralno obstojna in na majici ni nadležna.

Seveda. Barve so živahne, tudi fotografije in zahtevnejše risbe potiska zelo pravilno.

Močno se približamo tudi želenim pantone tonom. Če govorimo o eni ali dveh majicah, so stranke z našim približkom zelo zadovoljne. Kadar potrebujete popolno ujemanje barve po Pantone skali, to lahko uredimo za tisk na večje količine.

Tisk je elastičen, tudi kadar potiskamo majice z elastanom, je tisk zelo prijeten na otip in ne razpoka.

Po daljši uporabi in večkratnem pranju in sušenji majic lahko pri našem tisku včasih (ne pa vedno, ker je to odvisno predvsem od načina vzdrževanja majic) opazite razpoke, ki pa so enakomerne po celotnem potisku. To je posledica tega, da majico večkrat izpostavljate nihanju temperature (pranje, sušenje). Zaradi temperaturnih razlik barva izgublja svojo prožnost, zato lahko na nekaterih delih nastanejo razpoke. To se zgodi tam, kjer je v tkanini “luknja”, torej med dvema nitkama, kjer barva “visi v zraku”. Pojav se običajno pojavi na celotnem potisku – to pomeni, da je tisk zelo kakovosten. Nič pa svetu pa ni večno. To “napokanje” tiska ne pomeni, da majica ni več uporabna – barve so še vedno živahne in nič ni odpadlo, tako da je majica še vedno lepa in jo boste še dolgo lahko nosili.

Če želite podaljšati življensko dobo majice in tiska, perite majice obrnjeno pri temperaturi do 40 stopinj, jo sušite na zraku in ne likajte direktno čez tisk.