SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA 

Domena garderoba.si je last podjetja Garderoba d.o.o.

 

PODATKI O PODJETJU

Podjetje: Garderoba d.o.o.
Naslov (PE): Šmartinska 152, 1000 Ljubjana
smo davčni zavezanci, id. št za ddv: SI 13013009
matična številka: 3865444000,
datum ustanovitve: 10.12.2010,

 

NAČINI NAROČANJA:

– trgovina Garderoba, Kolosej, BTC Ljubljana, od ponedeljka do petka 10h do 20h, sobota 10h do 17h
– 059012558
– spletna trgovina

 

Postopek NAROČANJA v spletni trgovini: 
1. Izberite dizajn oz. za naročilo unikata izberite izdelek, na katerem želite ustvarjati svojo grafiko ter sledite navodilom orodja za oblikovanje.
2. Izberite barvo izdelka.
3. Izberite velikost in vpišite količino ter potrdite izbor s pritiskom na gumb V košarico.
4. Izbrane izdelke lahko kadarkoli pregledate in uredite v zavihku Košarica.
5. Ko želite nakup zaključiti, v košarici v prvem koraku “Pregled” izpolnite obvezna polja. 
6. Izberite način dostave.
7. Če kupujete kot registriran uporabnik, so vam v sistemu vedno na voljo tudi podatki o preteklih nakupih, statusu trenutnega naročila ter računi.

HRANJENJE PODATKOV

Vse podatke hranimo skladno z GDPR in na podjetju običajen način. Podatki o vašem naročilu bodo v shranjeni v sistem e-trgovine. Trajno hranimo vse podatke, ki so zakonsko obvezni za obdelavo posla. Ostale podatke hranimo samo če se vi s tem strinjate.
Pogodba (račun) bo priložena naročenim izdelkom v pisni obliki.
Vaše podatke, povezane z obdelavo posla, bomo uporabili za obdelavo posla, za obveščanje o statusu naročila in za pošiljanje.
ROK OBDELAVE NAROČILA: Vaše naročilo bo obdelano v 3 delovnih dneh, običajno pa v 24 urah.
ZALOGA: Vedno imamo na zalogi veliko različnih barv in velikosti kakovostnih majic, ki jih potiskamo po naročilu. Če naročenih izdelkov ne bomo mogli dobaviti, vam bomo ponudili alternativo oz. ustrezno podaljšali rok dobave.
PREVZEM IN DOSTAVA: Potiskane izdelke pripravimo za prevzem ali vam pošljemo s kurisko pošto v 2 do 15 delovnih dneh, običajno pa naslednji delovni dan. Izdelke bomo dostavili na naslov, ki ste ga navedli ob nakupu. Vaša telefonska številka bo posredovana tudi kurirski službi.
NAČIN PLAČILA
-Kartice Visa / MasterCard / AMEX 
-Paypal
-po predračunu 
-po povzetju (z doplačilom).
CENE
Redne cene v spletni trgovini veljajo v trenutku oddaje naročila. Če se cena v času med oddajo naročila spremeni, omogočimo kupcu nakup po ceni, ki je zanj ugodnejša.
SPLETNE CENE: 
Spletne cene veljajo za izbrane izdelke, ki so trenutno aktualni in vam jih želimo ponuditi po posebej ugodni ceni. Naročilo izdelkov v spletni akciji je možno izključno preko spletne trgovine.
DDV: Smo davčni zavezanci, vse cene bodo obračunane z 22 % DDV.
Če ste davčni zavezanec iz EU in imate veljavno VIES davčno številko, bo spletna trgovina to samodejno preverila in vam DDV, ki velja za obračun v Sloveniji, ne bo obračunala. Slovenski DDV se ne obračuna za naročila kupcev zunaj EU (velja za pravne in fizične osebe). DDV se ne obračuna pod pogojem da Gajcom d.o.o. izdelke izvozi.

BISTVENE LASTNOSTI BLAGA IN STORITEV:

Uporabljamo kakovostne izdelke, na katere tiskamo z obstojnimi in ekološkimi barvami oz. postopki tiska.
Materiali in posebnosti izdelave so navedeni pri vsakem izdelku posebej. V primeru, da določena lastnost izdelka, ki vas zanima, ni posebej navedena, nas kontaktirajte.
Načeloma izbiramo preskušene proizvajalce, vseeno pa lahko pri izdelkih prihaja do določenih odstopanj. Primer: barva izdelkov lahko od sarže do sarže odstopa in tabele velikosti so zgolj informativne narave.
Slike so simbolične in avtorsko zaščitene.

GARANCIJA:

Vsi izdelki so kakovostni. Če naletite na izdelek z napako, ga lahko vrnete. Stroške vračanja izdelkov krije kupec. Izdelek bomo popravili ali zamenjali na naše stroške.
Reklamacije: Reklamacije sprejemamo ob predložitvi reklamiranega blaga v celoti in računa. Rok za najavo reklamacije je 8 dni. Rok za vračilo reklamiranih izdelkov pa 30 dni od izdaje računa.

REKAMACIJE:

Reklamacije sprejemamo izključno ob predložitvi reklamiranega blaga v celoti, in računa. Blago ne sme biti uporabljeno ali nošeno. Rok za najavo reklamacije je 8 dni, rok za vračilo reklamiranih izdelkov pa 30 dni od izdaje računa.

ODSTOP OD POGODBE:

Pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o Potrditvi prejema naročila), razen v primerih ko ponudnik z razlogom zavrne naročilo v največ 48 urah, med delovnim časom – vsak delovnik med 10.00 in 20.00). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca. Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe s stranko le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitno napako se opredeli bistvene lastnosti predmeta in vse zmote, ki se po običajih v prometu ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni. 
Sklenjena pogodba (naročilo oziroma račun) med kupcem in prodajalcem se v elektronski obliki nahaja na sedežu podjetja Garderoba d.o.o. Registiranim kupcem je sklenjena pogodba (naročilo) na voljo tudi v elektronski obliki v uporabniškem profilu (Moj račun). Kupec lahko pridobi kopijo pogodbe tudi z zahtevo po elektronski pošti na naslov [email protected].
S potrditvijo teh splošnih pogojev poslovanja se strinjate, da odstop od pogodbe po potrjenem naročilu ni več možen. V primeru manjšega naročila potiskanih izdelkov skladno s 43.č členom, 5. točka, 2. odstavek, stranka nima pravice odstopa od pogodbe, saj so vsi izdelki iz naše spletne trgovine narejeni po natančnih navodilih posameznega kupca in so prilagojeni njegovim potrebam. Zaradi specifičnosti in svoje narave takšni artikli niso primerni za vračilo. Ob naročilu izdelkov bodite pozorni, da naročite pravilne velikosti.

ZADRŽEK

Pridržujemo si pravico do spremembe ponudbe in cen brez predhodne napovedi, do napak v spletni trgovini in do zavrnitve naročila.

MOŽNOST IZVENSODNEGA REŠEVANJA POTROŠNIŠKIH SPOROV 

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Garderoba d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.
V primeru morebitnega spora je pristojno sodišče v Ljubljani, pri čemer se uporablja slovensko pravo.

Rojstni dan

Fantovščina

Dekliščina

Starševske

Nosečniške

Ljubeznive

Prazniki

Prosti čas

Kuharske

Delo in študij

Geek

Pozitivne/živali

Slovenija

Nagajive

Ostale teme

0