Splošni pogoji poslovanja Teesky

Teesky 

je del  Garderobe (spletna trgovina za unikatno potiskane majice), ki je last podjetja Gajcom d.o.o. (Dobava in tisk dobrih majic), zato za kupce Teesky oz.  Garderobe veljajo splošni pogoji poslovanja podjetja Gajcom d.o.o.

Na tej strani pa smo zbrali nekaj pomembnih informacij in splošne pogoje poslovanja, ki veljajo za partnerje Teesky, potencialne partnerje in bodo verjetno zanimivi tudi tistim, ki kupujete izdelke Teesky in s tem podpirate naše partnerje.

Teesky so zgodbe na majicah.

Zgodbe prispevajo podjetja, klubi, društva, ustvarjalci, samostojni podjetniki in umetniki, ki postanejo naši partnerji. Partnerji imajo dobre ideje za motive na majicah, ki bodo ljudem všeč, da jih bodo radi nosili in še raje podarili svojim prijateljem, lahko te motive predstavijo na Teesky. Nekateri partnerji motive ustvarjajo sami (slikarji, fotografi, oblikovalci), drugi za ta del poiščejo pomoč. Vse šteje – pomembno je le, da so vsi motivi, ki jih partnerji zaupajo Teesky v prodajo, avtorski oz imajo partnerji zanje urejene avtorske pravice.Teesky se po drugi strani zavezuje skrbno ravnati z motivi partnerja. Teesky gostuje v spletni trgovini www.garderoba.si, ki se ukvarja s trženjem kakovostnih izdelkov (predvsem majic in puloverjev) z unikatnimi in personaliziranimi potiski. V trgovini so že ustvarjene posamezne kategorije motivov za različne priložnosti, v katere so umeščeni motivi za darila. Teesky partnerji dobijo vsak svojo kategorijo v sklopu Teesky, kjer se tudi podrobneje predstavijo, hkrati pa so njihovi motivi povezani še v druge relevantne kategorije, kjer jih kupci tudi lahko najdejo.

Page1image56824320

Vsem partnerjem omogočamo provizije, sistem provizij prilagajamo željam partnerja in tudi sodelovanju, tako da je višina provizije odvisna tudi od tega, koliko se partner angažira za vedno nove vsebine – ne samo za vedno nove izdelke za prodajo, pač pa tudi za razne objave, povezave …

Verjetno ste se tudi vi za sodelovanje v Teesky odločili zaradi enega od teh razlogov:

Reklama na majicah

Skupaj s svojim motivom ljudem poveste tudi svojo poslovno zgodbo. Vanjo je lahko vključen tudi vaš logotip. Majice so še vedno najbolj priljubljen promocijski izdelek. S pomočjo Teesky bo tovrstna reklama na majicah za vas povsem brezplačna, prinesla pa vam bo še dodatne prednosti. Za več informacij o tem, kaj pomeni lastna blagovna znamka na majicah, se priključite Fb skupini Moja blagovna znamka na majicah ali spremljajte objave te skupine tukaj.

Spletno oglaševanje z majicami

Vsi potrebujemo dobro vidnost na spletu. Povezave med kredibilnimi spletnimi stranmi so koristne, saj jih brskalniki upoštevajo in pogosto prav na podlagi teh tako imenovanih backlinkov ocenjujejo kredibilnost strani. Backlinki morajo biti ažurirani, torej delujoči, zato svojim partnerjem priporočamo, da občasno preverijo, ali njihove povezave še delujejo pravilno.

Zaslužek z majicami

Majice so pomemben izdelek za darilo. Če partner ponuja v prodajo zanimive motive z originalnimi, svežimi idejami, primernimi za darila ob različnih priložnostih, bo opažen in njegovi izdelki se bodo dobro prodajali. Za partnerje, ki imajo s Teesky dogovorjeno provizijo, na ta način zaslužijo oz. poskrbijo za dodaten vir prihodka.

Dobrodelne majice

Nekateri partnerji se proviziji odrečejo v prid izbrani dobrodelni organizaciji ali za kak drug namen. Na ta način ustvarjamo še bolj pronicljive in zanimive zgodbe.

Soustvarjanje z majicami

Imate preprosto dobre ideje, ki bi bile ljudem všeč, pa bi jih ljudem radi ponudili brez svojih stroškov, čeprav vam tudi zalužek ni pomemben? Izkoristite Teesky kot dodaten način promocije. 

 
Teesky shema

Kako začeti svoje Teesky partnerstvo?

1. Predstavite se:

Teesky je projekt sodelovanja na spletu. Skupaj ustvarjamo spletne povezave, ki krepijo vidnost v brskalnikih za partnerje in za Teesky. Lahko bi rekli, da je Teesky dejansko merch portal.

Želimo si veliko povezav na strani (sodelovanja med različnimi partnerji, nagradne igre, blog), pa seveda tudi med različnimi spletnimi stranmi (povezava med Teesky in partnerjem, socialna omrežja, mediji, blogi, primer dobre prakse je recimo blog portal www.darilokisezuje.si, kjer so že predstavljeni nekateri partnerji Teesky …). Ta osnovni cilj pa podpiramo z odličnimi vsebinami, ki bodo partnerje še bolj približale ljudem.

Ničesar ne boste v spletno trgovino vpisovali sami. Vse informacije pošljite na mail [email protected]. Mitja vam bo pomagal ustvariti vaš Teesky račun. Če se vam pri kateri od informacij zaplete, povejte – na vseh stopnjah vam z veseljem pomagamo.

– Sporočite nam elektronski naslov, s katerim boste dostopali do svojega računa v spletni trgovini. V tem računu boste lahko spremljali statistiko prodaje.

– Pošljite nam svojo logotip ali znak, ki ga lahko umestimo v spletno trgovino, lahko pa je tudi natisnjen v sklopu grafike na majicah, če je to smiselno.

– Pošljite nam svojo sliko ali predstavitveno grafiko, zlasti je to pomembno, če boste sodelovalo tudi pri izdelavi prispevkov za novice (blog), kar je seveda priporočljivo za vse partnerje. Prostor za objavo na blogu vam je na voljo kadarkoli povsem brezplačno.

– Opišite svojo dejavnost in svoj namen sodelovanja v Teesky. Opis naj bo kratek in jedrnat, vsebuje pa naj čim več ključnih besed, ki so pomembne za promocijo vaše blagovne znamke. Vključite tudi povezave na vaša spletna mesta, socialna omrežja in vse ostale infromacije, ki so za vas pomembne, strankam pa bodo pomagale, da izvedo več o vas.

– Lahko določite, v katerih kategorijah v spletni trgovini naj se vaš posamezni motiv pojavlja.

Vsi vaši izdelki bodo objavljeni pod vašo blagovno znamko, torej kot Teesky Partner Vaša blagovna znamka. Dobili boste povsem svojo kategorijo v spletni trgovini www.garderoba.si.
Hkrati pa bomo vaše izdelke uvrstili tudi v klasične kategorije spletne trgovine po svoji presoji – lahko pa nam pri tem seveda tudi vi pomagate. Zapišite za vsak izdelek posebej, v katerih kategorijah bi se po vašem mnenju moral nahajati. Število kategorij ni omejeno.

– Vsem motivom dodajte smiselne opise. Za vsak izdelek posebej napišite kratek opis. Opis je namenjen spletnim brskalnikom, da vas bodo našli, zato vključite tudi ključne besede kot so potiskana majica, tisk na majici, grafika na majici, majica za darilo, tiskarna majic, darilna majica, majica za mamico, majica za valentinovo …In še besede, ki se nanašajo konkretno na vas in na vaš izdelek.

Hkrati pa opis izdelkov tudi prepriča kupce, da bodo kupili vašo majico. Pomagajte jim z nasvetom, zakaj, ob kakšni priložnosti in predvsem za koga lahko vašo majico kupijo. Povejte ljudem, kakšen njihov problem rešujete. Recimo – darilo za rojstni dan za taščo je velikokrat lahko velik problem. Si predstavljate, da želi Anja, ki tašče ne mara prav posebno, ji je pa vseeno hvaležna, ker ji pogosto čuva otroke, kupiti darilo zanjo? Anja bo navdušena, če boste v opisu svojega dizajna povedali prav to: Presenetite taščo z majico, ki izkazuje vsa čustva, ki se jih vi trudite vzgojiti do nje … Včasih majica pove več kot tisoč vaših besed 🙂

Slika je še pomembnejša od opisa. Če boste slike pripravljali sami, se držite formata.

Slika potrebuje zelo dober opis. V ime slike vpišite ime dizajna, ime vaše znamke, naziv izdelka. Se pravi, ime slike je recimo lahko: Potiskana majica za rojstni dan medvedek in puncka moja blagovna znamka teesky.jpg.

Ne bojte se, če je ime slike dolgo. Na internetu ljudje najpogosteje iščemo po slikah. Vsebino slike pa algoritmi še vedno najdejo najpogoste po opisu slike.

Za več informacij izpolnite ta obrazec.

2. predstavite se skozi izdelke

Majica je zelo hvaležen izdelek za promocijo,

in če jo opremimo z dobim motivom, lahko prinese vrhunsko reklamo partnerju in uresničitev cele vrste dodatnih ciljev.

Ekipa Teesky s tem projektom zaokroža dolgoletne izkušnje kreiranja dobrih poslovnih in zasebnih daril, kakovostnega tiska, pestre izbire dobrih izdelkov, in pa zanesenjaško vero v moč povezovanja med ljudmi, projekti, podjetji …

Običajno se Teesky partnerji najprej odločijo za majice, potem pa dodajajo skodelice, kape, vrečke in druge izdelke. Kateri izdelki so trenutno na voljo v redni prodaji, si lahko ogledate tukaj.

Vse te izdelke lahko uporabite tudi vi kot naši partnerji.

Za pomoč pri izbiri in pripravi motivov vam lahko služi naš letak, ki je dejansko miselni vzorec za Teesky partnerje. Motive določajte vedno najprej na podlagi svojih vrednot, šele potem poskusite vplesti konkretno svojo dejavnost. Po eni strani lovimo čim širšo publiko – torej ljudi, ki kupujejo majice za darila. Po drugi strani pa ljudje iščejo tudi zelo specifična darila, recimo darilo za rojstni dan za geodeta, strugarja, krovca, učiteljico, plesalko, zobozdravnico …

Idealno je, če dizajn pripravi vaš oblikovalec. Tako boste imeli nekaj zares unikatnega, posebnega, pisanega na vašo kožo. Lahko pripravi tudi slike za objavo v pravilni velikosti.

Če potrebujete pomoč pri oblikovanju in/ali želite, da vam predstavitvene slike pripravimo mi, nam to sporočite.

Opis izdelka je zelo pomemben. Običajno naši partnerji nimajo težav pri pripravi opisov. Če pa se vendarle najdete v zagati, sporočite, pomagali vam bomo poiskati nekoga, ki lahko opise pripravi za vas. Vzpostavili smo tudi blagovno znamko za pripravo besedil, ki smo jo poimenovali Metaverz.

Koliko se zasluži z majicami?

Cenik je poslovna skrivnost in ga pripravimo individualno za vsakega partnerja posebej. Postavljene so redne cene vseh izdelkov, ki pa se lahko sčasoma spreminjajo. Za vsakega partnerja posebej določimo lestvico provizij in
določimo še vse druge pogoje sodelovanja. Vedno skrbimo za to, da smo vsi zadovoljni.

Seveda si več časa vzamemo za partnerje, ki bolj sodelujejo pri raznih aktivnostih. Namreč cilj projekta Teesky je vzajemno povezovanja ne spletu – kreiranje backlinkov, onsite in offsite, in s tem krepitev pozicij na brskalnikih za partnerja in tudi za Teesky.

Splošni pogoji Teesky so hkrati pogodba med Teesky in partnerji, in so javno objavljeni.

Ničesar ne skrivamo in želimo, da tudi kupci majic poznajo naše “skrivne namene” :).

Verjamemo, da bomo sčasoma pogodbo morali prilagajati, včasih na našo, drugič na vašo pobudo. O vsaki spremembi bomo partnerje obvestili in vas prosili, da s klikom ali dvema potrdite, da ste novosti prebrali in se z njimi strinjate.

 

Merch

Merch so izdelki, ki privabljajo nove kupce in širijo prepoznavnost vaše blagovne znamke na nevsiljiv način.

Najbolj pogost izdelek za tovrstno promocijo so majice. Če jih opremite s svojimi sporočili (logotipi, grafike ali napisi), predstavljajo dodatno ponudbo, ki pa ni v ničemer odvisna od vaše redne ponudbe niti je ne pogojuje.

Seveda pa merch lepo zaokroža vašo zgodbo in jo dodatno krepi.

Vsi Teesky Partnerji skupaj in posamezno oblikujemo različne izdelke za darila ali promocijo, s katerimi potencialnim strankam pomagamo do zanimivih daril in se hkrati promoviramo na zabaven način.

Ekipa Teesky vam pomaga do res kakovostnih izdelkov in brezhibnega tiska, zato da lahko vi v miru ustvarjate svoje zgodbe.

Povezave na naši spletni strani pomenijo za partnerje boljšo vidnost v brskalnikih.


Teesky shema

Teesky letak 1
Teesky letak 2
Teesky letak 3
Teesky letak 4

Ekipa Teesky vam je vedno na voljo:

Vsebinska pomoč: Darja

Obdelava naročil: Tjaša

 

Za boljši učinek Teesky:

  1. delite svoje Teesky izelke na svojih socialnih omrežjih.
  2. delite izdelke drugih Teesky partnerjev na svojih socialnih omrežjih.

  3. povabite Teesky k sodelovanju v svojih akcijah in nagradnih igrah. 

  4. Sporočite nam, ko se vam kaj zanimivega dogaja, da bomo lahko sodelovali z vami.

  5. povabite k sodelovanju v svojih projektih druge Teesky partnerje

  1. prispevajte svoje novice in bloge, kadar le lahko.

  2. oglašujte svoje izdelke tudi sami

  3. obiskujte naša srečanja in delite svoje dobre ideje z drugimi partnerji.

 

Ko si trije ljudje med sabo izmenjajo vsak svojo idejo, vsak odide s tremi idejami.

Osnovni cilj in namen projekta Teesky:

Teesky je spletna trgovina za prodajo reklamnih materialov Partnerjev (merch) ter oglaševanje in promocijo Partnerjev. Marketing s pomočjo majic in drugih unikatno potiskanih izdelkov, ki so primerni za darila.

Na spletni strani Partner pridobi:

  • spletno trgovino s svojo blagovno znamko majic in drugih izdelkov v okviru uveljavljene spletne trgovine z unikatnimi in personaliziranimi potiskanimi majicami in drugimi izdelki www.garderoba.si
  • spletne povezave (backlinki, onsite in offsite povezave)
  • živi linki in vsebina v predstavitvi partnerja
  • živi linki in vsebina v predstavitvi izdelka oz. grafike
  • oglaševanje Teesky (izdelki, blog, družbena omrežja …)
  • medsebojno oglaševanje partnerjev (sodelovanje in povezovanje)
  • dodane možnosti izpostavitve na strani, na socialnih omrežjih in na google

Kdo je lahko Teesky partner?

Teesky partner je lahko vsaka pravna ali fizična oseba, ki se želi promovirati s pomočjo izdelkov, potiskanih s svojimi unikatnimi grafikami. Grafike lahko predstavljajo blagovno znamko z namenom prodaje izdelkov (reklamni izdelki oz. merch). Lahko pa so namenjene povezovanju in krepitvi osnovne blagovne znamke, pod katero prodajate drugačne izdelke ali storitve.

Način izplačila provizij

Partner lahko prosto določa znesek provizije in način izplačila.

Opcije:
  • provizije ni – nastop na portalu se šteje kot način oglaševanja partnerja, izdelki pa se prodajajo skladno s trenutno veljavnim cenikom Teesky (osnovna Teesky cena).
  • provizijo partner podari svoji izbrani dobrodelni organizaciji ali eni od organizacij, ki sodelujejo s Teesky.
  • Provizija se nakazuje na podlagi izdanega računa v dogovorjenem časovnem intervalu in na način, ki ga partner dogovori s teesky, lahko tudi v obliki dobropisa za nakup izdelkov v Gajcom d.o.o.

 

Provizija se obračunava od uspešno prodanih izdelkov, torej izdelkov, za katere je bila kupnina v celoti plačana. Morebitne reklamacije ureja Gajcom na svoje stroške, provizija pa se plača samo od prejete kupnine in ne tudi od izdelkov, ki so bili izdelani kot rešitev reklamacije. Za izdelke, ki jih stranke niso prevzele, se Partnerju ne računajo dodatni stroški, provizija pa se tudi ne obračuna – možen je naknaden poračun v primerih, ko je bila provizija obračunana, potem pa posel ni bil uspešno zaključen.
Obračune provizije pripravlja Gajcom d.o.o. enkrat mesečno do 18. v mesecu za pretekli mesec, razen če se Partner in Gajcom dogovorita drugače.

Trenutno so na voljo načini plačila provizij na podlagi računa, ki ga izstavi partner:

  • paypal
  • nakazilo na bančni račun
  • izdaja dobropisa za nakup izdelkov podjetja Gajcom

Osnovna Teesky cena

Vedno je določena osnovna Teesky cena izdelkov, ki jo lahko Teesky kadarkoli spremeni. V to ceno je zajeto: kakovostna majica po izbiri Teesky, tisk na eni poziciji, ddv, oglaševanje in promocije – zneske določa Gajcom po svoji presoji. Redna cena zajema izdelke, ki so vedno na voljo preko spletne trgovine www.garderoba.si. V primeru, da Teesku partner želi drugačne izdelke, ki jih v redni ponudi (še) ni, se za to Partner in Gajcom dogovorita posebej.

AVTORSKE PRAVICE

Partner daje portalu Teesky v prodajo svoje grafike in logotipe. Pri tem izrecno soglaša, da se lahko vse grafike, ki jih je predal v prodajo, hranijo na lokalnih in oblačnih strežnikih podjetja Gajcom d.o.o. Partner lahko pogodbo s Teesky kadarkoli prekine – prekinitev pogodbe avtomatično pomeni tudi brisanje vseh grafik in logotipov Partnerja s serverjev in spletne trgovine.

Partner se zavezuje, da bo v prodajo dal samo grafike, za katere ima avtorske pravice, ki se lahko prenesejo za namen prodaje na Gajcom d.o.o. V primeru odškodninskih tožb ali zahtevkov je za avtorske pravice dizajnov, vsebine in logotipov odgovoren Partner.

Gajcom d.o.o. se zavezuje, da bo z logotipi in grafikami vseh Partnerjev ravnal odgovorno in varoval avtorske pravice, izdelke z grafikami, ki so mu zaupane v prodajo, pa prodajal izključno preko spletne trgovine www.garderoba.si, pri čemer se dosledno beleži statistika prodaje. Za namene promocij in nagradnih iger lahko Gajcom uporabi tudi dizajne Partnerjev na izdelkih za nagrade oz. darila – ta uporaba je brezplačna (Partner prispeva dizajn, Gajcom pa izdelke in tisk), vendar se količina določa s sprotnim pisnim dogovorom (e-mail).

OGLAŠEVANJE

Teesky izključno po svoji presoji namenja delež kupnine v oglaševanje. Teesky skrbi za lastno oglaševanje blagovne znamke, pa tudi za izpostavljanje blagovnih znamk svojih partnerjev.

Partner soglaša, da lahko Teesky brez predhodne najave kadarkoli uporabi njegove izdelke in blagovno znamko v reklamnih akcijah. Zaželeno je, da partner sodeluje pri reklamnih akcijah, ki so povezane z njegovo blagovno znamko in izdelki:

  • deli objave na svojih profilih (FB, Instagram, Linkedin, google …, spletna stran, spletna trgovina …)
  • sodeluje pri plačljivem oglaševanju

DODATNA IZPOSTAVLJENOST PARTNERJA

Partner ima možnost dodatne izpostavitve na spletni strani Teesky. Nekatere od teh storitev so povezane z dodatnimi stroški.

  • banner
  • newsletter (novičke)
  • blog
  • intervju

Nasveti za pripravo dobrega SEO opisa za predstavitev partnerja in grafik na majicah:

  • Naslov dizajna naj se v celoti ponovi v opisu dizajna, naj predstavlja prvi del stavka opisa
  • Nobene ključne besede v tekstu ne ponovite več kot 3x.
  • Ne kopirajte tekstov, ampak jih za Teesky napišite povsem originalno. Google ne mara kopij in velikokrat blokira tako originalno kot podvojeno stran.
  • Ključne besede naj bodo povezane z vašo dejavnostjo in tudi s samo grafiko
  • Ključne besede izbirajte glede na vaš namen oglaševanja – promocija, krepitev blagovne znamke, vabilo na vašo spletno stran, prodaja
  • Sestavki naj bodo dolgi 600 besed.