Shopping Cart

IŠČI

Potrebujete pomoč?

Tel: 0590 125 58

Družbena omrežja

Pomoč kupcem

Vedno vam z veseljem svetujemo in pomagamo.

Najbolj pogosta vprašanja

Naročila in dostava

Vsa naročila lahko prevzamete osebno na naslovu Gajcom d.o.o., Pot heroja Trtnika 45, Ljubljana – Vevče.

Nahajamo se pri Papirnici Vevče. Pred stavbo so desno ob ograji tri parkirna mesta, rezervirana za naše stranke. Vhod je po modrih stopnicah desno ob stavbi.

Delovni čas za prevzem: od ponedeljka do petka 7h do 16.30.

Tiskamo od ponedeljka do petka med 7h in 15h, prevzem pa je mogoč do 16.30.

Načeloma naročila pripravimo za osebni prevzem ali pošljemo po Pošti naslednji delovni dan po prejemu naročila, včasih pa že isti dan. Pošiljamo s Pošto Slovenije, ki zelo hitro dostavlja po vsej Sloveniji.

Če izdelkov, ki ste jih naročili, slučajno ni na zalogi, vas bomo o tem obvestili in vam ponudili drugo rešitev.

Za posebne želje pa nas kar pokličite ali nam pišite.

Ob zaključku naročila vnesite svoje podatke in potrdite, da želite, da vaše podatke shranimo – tako boste ustvarili svoj račun v naši spletni trgovini. Podatke boste lahko kadarkoli spremenili. V Računu pa lahko tudi prekličete naročilo (dokler ni obdelano z naše strani) in ustvarite novega.

Ob zaključku nakupa vnesite svoj naslov za pošiljanje. Če se vaš naslov za pošiljanje razlikuje od naslova za račun ali pa želite, da vam tokrat naročilo pošljemo na drug račun, enostavno kliknite na Izberi drug naslov in ga vnesite. Če ste naročilo že oddali in bi želeli naknadno spremeniti naslov za pošiljanje, to lahko uredite v Računu (dokler naročilo ni bilo obdelano z naše strani).

Status svojih naročil lahko spremljate v Računu. Ob prejemu naročila in ob pošiljanju boste prejeli tudi avtomatično sporočilo na e-mail. V primeru, da bomo potrebovali od vas dodatne informacije, vas bomo kontaktirali preko e-maila in telefona. Vedno pa smo vam po teh poteh tudi na voljo za vsa vaša vprašanja.

Shranili se bodo samo nujni podatki o vaši plačilni kartici, ki so potrebni za obdelavo plačila. Sistem administratorjem, ki imajo dostop do plačilnega sistema, prikaže samo del številke vaše plačilne kartice, tako da do zlorab ne more priti. Prav tako se v našem sistemu ne zabeležijo varnostne kode. Z dodatnim dvojstopenjskim potrjevanjem transakcij pa je vaš nakup na spletu še toliko bolj varen. Če boste želeli, da se podatki o vaši kartici shranijo v Računu, lahko to potrdite – ob naslednjem naročilu vam bo spletna trgovina ob zaključku nakupa ponudila način plačila, ki ste ga nazadnje uporabili. Boste pa morali vseeno dodati varnostno kodo in dvostopensko potrditi plačilo.

Naše podjetje je davčni zavezanec, zato je v vseh cenah v spletni trgovini www.garderoba.si že upoštevan davek 22 %.

Pošiljamo v vse države EU in večino drugih držav po svetu. Če naročate iz tujine, pa vam pri izbiri naslova svoje želene države ne morete izbrati, nam pišite na info@garderoba.si in vam bomo poskusili pomagati.

Običajno izdelke iz posameznega naročila pošljemo hkrati in v enem paketu. V primeru delne dobave ali drugačnega načina pošiljanja vas bomo o tem obvestili.

Ste prejeli napačen izdelek?

Vračila in menjave

Vse izdelke tiskamo sproti po naročilu, zato vračila žal pri nas niso možna.

Preden zaključite nakup, se prepričajte, da ste naročili prave izdelke in predvsem pravo velikost. Če potrebujete nasvet, nam sporočite.

Včasih se tudi nam zgodi napaka. Če smo vam poslali napačni paket oz. napačne izdelke, nas prosimo pokličite na 0590 12 558 ali nam pišite na info@garderoba.si. Vse bomo uredili tako, da bo za vas najbolj enostavno.

Žal nam je, da se je to zgodilo. Po telefonu 0590 12 558 ali e-mailu info@garderoba.si nam sporočite, kaj je bilo narobe. Prosimo vas tudi, da poškodovane in napačno potiskane izdelke slikate in nam fotografije pošljete na e-mail. Ponudili vam bomo rešitev, ki bo za vas najbolj ugodna.

Od ponedeljka do petka smo vam na voljo na telefonski številki 0590 12 558.

Vedno pa nam lahko tudi pišete na info@garderoba.si, običajno odpišemo v dveh urah (od ponedeljka do petka od 7h do 16.30).

Če ste se v naročilu zmotili, nam to čim prej sporočite. Lahko naslov spremenite v Računu ali pa odgovorite na potrditveni e-mail, ki ste ga prejeli ob naročilu. Sporočite nam, kaj želite spremeniti in bomo uredili. Vse pravočasno sporočene popravke bomo upoštevali.

Če želite stornirati naročilo, nam to sporočite čim prej tako, da odgovorite na naš potrditveni e-mail ali nas pokličite na 0590 12 558 (od ponedeljka do petka od 7h do 15h). Če naročila še nismo potiskali, potem ga še lahko storniramo.

Vse izdelke tiskamo sproti in redko se zgodi, da česa ne bi imeli na zalogi. Vsekakor pa lahko izdelke, ki jih trenutno ni na zalogi, naročite. Kako hitro jih bomo dobavili, vam bomo sporočili – vedno lahko najdemo neko alternativo.

Brezplačna poštnina v Sloveniji

Za naročila nad 50€.

Kvalitetno tiskanje

Tiskamo z ekološkimi, obstojni barvami

Hitra izdelava

Za izdelavo potrebujemo 1-2 dni, odvisno od velikosti naročila.

100% Varno nakupovanje

PayPal / MasterCard / Visa / Maestro